تیم مدیریت و کارشناسی 

“اسپیر” تجربیات موفقی در کار در نقاط مختلف ایران داشته و همچنین توانسته دامنه فعالیت‌های خود را به خارج از کشور گسترش دهد. 

محمد ضرغامی

دکتری زمین شناسی اقتصادی
رئیس هیئت مدیره

در سال‌های نخست دهه هفتاد، او تجربه‌ی ارزنده‌ای در اجرای پروژه‌های متالوژنی در شمال‌غرب ایران با همراهی زمین‌شناسان بزرگ اتحاد جماهیر شوروی (سابق) داشت، که نتیجه‌ی آن در معرفی کانسار طلای اندریان نمود داشته است. همکاری طولانی مدت با شرکت‌های مهندسی مشاور در نقش زمین‌شناس ارشد اکتشافی و مدیر پروژه، شناخت جامعی از پتانسیل‌های معدنی و شرایط اجرایی پروژه‌های معدنی در نواحی مختلف ایران به او بخشیده است. حضور طولانی مدت در آسیای میانه، موجب شده تا او در شناسایی و اکتشاف ذخایر خاص طلا (به ویژه طلا با منشاء رسوبی) تبحر یابد. درحال حاضر، هدایت سرمایه‌گذاران مشتاق به ورود به بازار پروژه های معدنی، تعیین اولویت‌های کاری، تدوین نقشه راه و مهندسی حضور آنها در بازار، فعالیت ویژه او در “اسپیر” است.

بهمن رشیدی

کارشناسی ارشد زمین شناسی اقتصادی
عضو هیئت مدیره

همکاری با اغلب شرکت‌های اکتشافی خارجی که از دهه هفتاد تا اواخر دهه هشتاد شمسی در ایران حضور داشته‌اند، از ویژگی‌های اصلی تجربه کاری او می‌باشد. فعالیت مستمر در پروژه‌های اکتشاف ناحیه‌ای و بزرگ مقیاس اکتشاف طلا، شناخت جامعی از محیط‌های مختلف ژنتیک ذخایر طلای ایران به او داده که در نگارش کتاب “ذخایر طلای ایران” متبلور است. وی برای شرکت‌های بزرگ معدنی بین‌المللی، به عنوان مدیر پروژه‌های اکتشافی مشغول به کار بوده‌است. او همچنین تبحر ویژه‌ای در زمینه گزارش‌دهی پروژه‌های اکتشافی، منابع و ذخایر معدنی فلزی و کانی‌های صنعتی(JORC) و همچنین ارزش‌گذاری دارایی‌های معدنی (VALMIN)، در سطح بین‌المللی دارد و از این نظر موفق به کسب درجه کارشناس صلاحیت‌دار (CP) شده‌است که همین توانایی، تخصص ویژه او در “اسپیر” است.

فرزین طالبی راد

کارشناسی ارشد رسوب شناسی
نایب رئیس هیئت مدیره

تجربه سالیان طولانی کار در شرکت‌های معدنی بخش خصوصی و دولتی در اکتشاف مواد معدنی فلزی در نواحی متنوع جغرافیایی، به همراه همکاری با شرکت‌های مختلف خارجی، به او توان ویژه‌ای در شناخت ماهیت و بومی‌سازی اطلاعات پایه در پروژه‌های اکتشافی و معدنی داده‌؛ به نحوی که در موضوع ” اعتبارسنجی داده‌های اکتشافی” صاحب نظر است. او در حوزه زمین‌شناسی تولید و طراحی برنامه های خوراک دهی به واحدهای فراوری، آموزش علمی و عملی دیده است. ترکیب نظم سازمانی، توان سازماندهی و مدیریت بهینه منابع و نیز قابلیت انطباق با شرایط بومی محل اجرای پروژه‌ها موجب شده است تا نقش او در “اسپیر”، راه‌اندازی و اجرای پروژه‌های بزرگ اکتشافی و معدنی در داخل و خارج از کشور باشد.

سید حسین میرزینلی

دکتری زمین شناسی تکتونیک
مدیرعامل

به عنوان فارغ التحصیل نخبه در تمام مقاطع تحصیلی ، از همان اوان دوره کارشناسی وارد بازار کار شده و همکاری با اغلب شرکت های مهندسی مشاور عمده در پروژهای معدنی بزرگ کشور را در کارنامه حرفه ای خود دارد . به عنوان زمین شناس ساختاری ، توانایی ویژه ای در برداشت و افزودن لایه داده های مربوطه به مدل های سه بعدی ذخایر معدنی دارد ، تخصصی که در فاز های توسعه ای معادن روباز و زیرزمینی در تحلیل های ژئومکانیکی و پایداری شیب نیز به کار می رود . او همچنین تدریس در دانشگاه را همواره در برنامه کاری خود داشته و از این طریق نه تنها ارتباط باداتش روز را قوام می دهد ، بلکه با ارتباط بهینه با نسل جدید ،موجب می شود تا در جذب نیروهای مستعد و به کار گیری انها در تیم های حرفه ای نیز موفق عمل کند.

مدیران ارشد اجرایی
ردیف نام تخصص تحصیلات سابقه کار  (سال) سابقه کار در “اسپیر”  (سال)
1 علیرضا نجفی مدیر فنی کارشناس ارشد اکتشاف 15 13
2 شیرین جهرمی مدیر داخلی کارشناس ارشد آب‌شناسی 14 14
3 حسین سیفی زاده مدیر امور اداری و مالی کارشناس ارشد حسابداری 11 8
مدیـران پروژه
ردیفنامتخصصتحصیلاتسابقه کار  (سال)سابقه کار در “اسپیر” (سال)
1مژگان سعیدیمدیر پروژه‌های ارزیابی فنی و اقتصادیلیسانس زمین شناسی، دکترای حسابداری صنعتی2515
2حسین اصلیمدیر پروژه‌های فرآوریدکتری استخراج معدن  (فرآوری)1612
3امیر همتیمدیر پروژه‌های استخراج  معدن و نظارت بر بهره‌برداریکارشناس ارشد استخراج معدن1612
4فاطمه اسلام‌دوستمدیر پروژه‌های زمین‌شناسیکارشناس ارشد رسوب شناسی161
5مانا رحیمیمدیر پروژه‌های GISدکتری ژئواینفورماتیک2510
6بهاره اسکوییمدیر کنترل پروژهکارشناس مهندسی صنایع142
7مجید باقرنژادمدیر پروژه‌های دور سنجیکارشناس ارشد زمین شناسی ساختمانی129
8احسان قاضیمدیر پروژه‌های اکتشافیکارشناس ارشد اکتشاف معدن119
9حامد چاقریمدیر پروژه، پروژه‌های مکانیک سنگ و پایداری شیبدکتری استخراج معدن- مکانیک سنگ76
10نعیمه حسین‌زادهمدیر پروژه‌های زمین شناسیکارشناس ارشد زمین شناسی ساختمانی105
11حمید بهاریمدیر پروژه‌های اکتشافیکارشناس ارشد زمین شناسی اقتصادی55

ساختار سازمانی (اورگانوگرام) اسپیر